Sider

søndag den 1. januar 2012

Happy New Year !

Happy New Year to you all !

Så er vi endelig begyndt på år 2012 - året hvor jeg skal til USA. Det' skal fejres!
Som lovet ville jeg lave et indlæg i dag - den første dag på det nye år, hvor nye udfordringer venter.. Kun 8 måneder til 1. August, hvilket er måneden hvor det hele bliver tossegalt, og jeg skal prøve at bo i USA for 10 måneder! Jeg glæder mig...
Jeg er lige kommet hjem fra Scout Scoop, hvilket er en international spejderevent, som selvfølgelig foregår på engelsk. Det har været super fedt, og det fik mig kun til at glæde mig endnu mere (om muligt ;-) ) til  mit eget udvekslings år!

Spændt - sindsygt - cool - awsome - skræmmende - nervepirrende - fantastisk - olympisk

Happy Llama !
- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar