Sider

onsdag den 22. februar 2012

Vaccination 0.1

Nu er det så blevet tid til, at jeg også skal have nogle af de såkaldte obligatoriske vaccinationer. Jeg tog derfor op til lægen efter skole, klar parat til at få en tid; men nej.. Jeg kunne da lige få vaccinen med det samme - intet problem, udover det, at jeg ikke havde gjort mig mentalt klar! Men jeg ville jo også gerne have det overstået, så jeg tog mig sammen, og lægen går pænt ud for at hente hepatitis A+B vaccinen.
Uheldigvis, og når jeg siger uheldigvis mener jeg det VIRKELIG, får lægen lavet noget dumt, og vaccinen ryger ud af min arm, da  kun halvdelen var derinde.. Resten sprøjter hun så ned af mit tøj - damn! Jeg som ikke engang er glad for vacciner - men så måtte jeg jo lige få en mere i den anden arm, hephey! :( 

Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget, og har fundet ud af, at jeg kun skal have to doser af hepatitis A+B (Noget med noget voksendoser, som jeg ikke helt forstod?); men det er vel også ok, når hun har fejlstukket mig en gang for meget :-D Så næste stik er først om seks måneder, og jeg håber lidt, at jeg får forberedt mig mentalt denne gang! 


- Nanna Bo

Ps, Ida har fået værtsfamilie i Virginia - det er virkelig fedt! Men det kan i læse mere om på hendes blog: www.idaiusa2012-2013.blogspot.com :-)

1 kommentar:

  1. Åhh, dit bette pus... Men jeg tror nu, det var meget godt, at du ikke nåede at forberede dig mentalt på (læs: bekymre dig om) at få stikket - nu er det jo overstået! Godt gået!

    SvarSlet