Sider

tirsdag den 10. april 2012

4 MÅNEDER og Legoland!

Så for søren - nu er der "kun" 4 måneder til afrejse!
Okay, jeg indrømmer det med det samme. Jeg ved ikke med 100% sikkerhed hvilken dato jeg skal afsted; men det er cirka i midt august, så det kan ikke være meget galt (og jeg ved nordmændene skal rejse den 10., så jeg ved det er nogenlunde den rigtige dag :P)
Anyway, i onsdags - den 4. april - var jeg med AFS Nordvest i Legoland. Det var bare SUPER hyggeligt - i hvert fald i følge min mening. Som jeg skrev sidst, vidste jeg på daværende tidspunkt ikke helt, hvordan jeg skulle komme derned; men.. Jeg fik efter at have spurgt mange forskellige folk om jeg kunne køre med dem sydover, snakket med Sara, som er en tysk udvekslingsstudent i Danmark, lov til at køre med hende og hendes værtsfamilie - hvilket gav mig muligheden for at komme med derned! Dernede gik vi i en lille gruppe på syv personer - Manuel (Italien/Columbia), Nicha (Thailand), Sara (Tyskland), Lila (Brasilien), Emma og Sanne (Værtssøstre til Nicha) og mig. Tja, det er faktisk trist at de snart skal til at hjem herfra; men Manuel og jeg er blevet enige om, at vi må finde endnu en grund til at mødes alle sammen inden deres hjemrejse!

Vi venter udenfor indgangen!
(Fra Venstre Nanna, Lila, Sara, Manuel, Nicha og Emma)

Køkultur - vi venter på at komme op i den første forlystelse
(Fra venstre Lila, Manuel, Nanna og Sara)

I øvrigt så har jeg også holdt min sidste fødselsdag i Danmark inden USA - Sweet sixteen, jeg siger det bare :-P Så den blev holdt på god dansk maner med både kagemand, fødselsdagssang og familiehygge :-)

Tak for en herlig påskeferie allesammen
- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar