Sider

søndag den 22. april 2012

Forventningens glæde

Okay, dette er måske et af de mest intet sigende indlæg i denne omgang (lol, set bortfra alt det pjat har postet herinde!); men jeg vil lige skrive lidt om nogle tanker og forventninger, måske mere for min egen skyld.. Jeg ved det ikke? Whatever, forventningens glæde er jo altid den bedste, og jeg nyder tilværelsen som spændt udvekslingsstudent! Jeg har ikke de store forventninger til selve stedet jeg skal bo - jeg ved ikke om man kan kalde mig ligeglad; men jeg synes bare der er så forskelligt i hele landet, at jeg bestemt ikke ville kunne vælge noget fra - og nej, heller ikke Alaska! For mine forventninger er ikke lige så overdrevne, som jeg måske har udtrykt i videoen fra tidligere - nej, i virkeligheden ønsker jeg allermest af alt, at det er anderledes. Et sted, hvor jeg kan blive glædeligt overrasket over de små særheder, og et sted, hvor de vil synes, at jeg er noget specielt. Og så håber jeg selvfølgelig, at jeg får en værtsfamilie, som passer lige præcis til mig - men hvorfor skulle den ikke gøre det ;-)
Hmm, det eneste som jeg sådan direkte "håber" på, er at jeg kan komme til at lave noget gymnastik  mens jeg er derovre; men.. Jeg er bare ikke virkelig god, og jeg ved ikke om det er et overkill at håbe på, at jeg for det første vil blive placeret et sted, hvor man har mulighed for det, og for det andet, hvor jeg på nogen mulig måde kan følge med på deres niveau  - men jeg håber nu alligevel at jeg kan gå til det derovre :-)

Anyway, jeg vil bare gerne snart vide noget - for det er altså ret nervepirrende at vide ingenting efterhånden! Også bare fordi jeg er et af jordens mest spændte og virkelig utålmodige mennesker :-P Og især fordi (okay, lidt pinligt; men ja - jeg er meldt ind i en norsk AFS gruppe, for udveklingsstudenter til USA 12/13) at de norske udvekslingsstudenter har fået at vide, hvilket religion/gateway de er placeret i - hvor vi igennem AFS bliver placeret i henholdsvis New York, Houston, Chicago, Los Angeles og Seattle. (For at dele landet lidt op - I guess). Og selvfølgelig alle dem som skriver at de får værtsfamilie - argh! Så spændende :-D Og, for ikke at nævne at Ida fra min klasse fortæller om hendes værtsfamilie - nu håber jeg bare snart det bliver min tur - men, jeg ved også godt at der kan gå laaaang tid endnu. Så nu vil jeg iføre mig fornuftigheds-hatten igen, og nyde resten af min søndag.

Inden jeg smutter - så har jeg også noget reelt at fortælle med mit indlæg herinde - unbelievable! Men, efter vores tur i legoland, har vi snakket om at lave endnu en hygge-dag inden de allesammen skal hjem - helt hjem. Hvilket vi forsøger at finde ud af lige pt, da vi gerne vil lave noget sjovt og vildt (man er vel udvekslingsstudent?). Så det skal vi snart have fundet en dag til - og i øvrigt finde ud af hvad vi skal, for i så fald indtager vi sikkert bare Pers crip - det bliver han helt sikkert glad for :-D
Nå ja, så har jeg også tilmeldt mig AFS førorienteringen - som ligger fra 18-21 juli, næsten lige inden vi rejser! Det glæder jeg mig utrolig meget til, det bliver awesome at snakke med de andre der skal afsted!

Halleluja, hav en dejlig dag
- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar