Sider

torsdag den 11. oktober 2012

I miss...

- Rugbrød
- Tarzen mis
- Lakrids
- Pålægschokolade
- Frikadeller
- Onepiece jumpin
- Flæskesteg
- Kartofler
- Hovedpude
- Fredags slik
- Begrebet "hygge"
- Dansk
- Karbonader
- Sovs
- Remoulade
- Mors hjemmebag
- Chokolade

Og hele min familie, og alle mine venner.
Men jeg ville ikke bytte for noget andet end oplevelsen af at bo i udlandet for et år.
Savner jer, men jeg har det jo bare bedre end godt.

- Nanna Bo


Exchange is not a year in a life, it's a life in a year

3 kommentarer:

  1. Har folk svært ved at udtale dit navn? :-)

    SvarSlet
  2. Ja! Hvilket jeg finder utrolig morsomt, fordi mit - vores - navn jo i virkeligheden er super simpelt.. Jeg som troede det ville vaere det mindste problem ;)

    SvarSlet
  3. Og saa goer "Bo" parten af mit navn det bare ikke lettere for de stakkels amerikanere :)

    SvarSlet