Sider

onsdag den 6. marts 2013

Januar... Februar... MARTS

Hvad skete der lige der.... så er vi allerede inde i Marts måned - og nej.. det er ikke bare Marts måned - det er nu Marts 6th OG det er officielt forår.. eller i hvert fald i følge den danske kalender! Herovre venter vi lige et par uger får vi indstiller os på at det snart er sommer.
Nå - men får lige at opdatere.. Så er vi jo for alvor begyndt på second semester - puuuhhh! Men ved i hvad.. det er slet ikke særlig hårdt, da mit second semester schedule (heldigvis) er super duper let! Jeg fortsætter med AM-stud og math i EHS, og har kun Photo II og Chem på BHS - hvilket betyder at jeg mangler en period. Og ja, du hørte rigtigt.. jeg har simpelthen en åben period, hvor jeg basically sidder og laver mine lektier, hvilket betyder jeg har mere tid til pjat når jeg kommer hjem, wooo hoooo! Men grunden til at jeg har en åben period, er fordi der er for mange elever på skolen.. og jeg er nedprioteret fordi jeg er en udvekslingsstudent - NOT cool!
Meeeeeen..... Tid? Det tror jeg ikke jeg har meget af - selvom jeg som sagt har min åben til at lave lektier og sådan... så går jeg direkte fra skole til Crew, roning, som er helt vildt fedt! Der er jeg hver dag til klokken seks før jeg kommer hjem - laver lektier - går i seng.. så tja, der er ikke meget tid til at snakke med nogle at all! Så, hvis jeg nu fortæller jer at den sidste gang jeg skypede min Mutter var den 25. Januar, så føler du dig ikke rigtigt glemt længere, vel? Og hvis jeg siger, at vi jo ses i lufthavnen, Mutter, så føler du dig heller ikke glemt, vel? Ej pjat - jeg skal nok finde tid til at ringe... på et eller andet tidspunkt... måske....

Denne uge står på endnu en SPIRITWEEK! Ligesom vi havde i begyndelsen af året, så gør alle eleverne dress ups for hver dag i denne uge - og dagene er som følgene:
- Yoga day
- AMERICA day
- Frat day
- Seattle-sports day
- Freshies: Cowboys, Sophomores: Pirates, Juniors: Ninja's, Seniors: Superhero's

Så det er meget sjovt.. selvom denne uge helt sikkert ikke er ligesom intens som når vi har spiritweek for homecoming week, da denne uge "kun" er spirit for tolo, som er på lørdag. Tolo er - ligesom homecoming - en schooldance, hvor - i modsætning til homecoming - er pigernes tur til at spørge sin "date".. og ja, jeg er stadig lame - og nej, jeg har ikke en date.. For jeg er en taber, sry

- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar