Sider

tirsdag den 29. januar 2013

New classes, yeah

Så er første semester endelig skudt igang - hvilket betyder at de fleste mennesker får byttet rundt på deres klasser på kryds og på tværs, dog ikke mig... da EHS students - specielt udvekslingsstudenter er sat bagerst i køen for at vælge klasser... bahhh, så jeg beholder de fleste af mine klasser, hvilket sådanset er helt ok, da alle mine klassekammerater alligvel er byttet ud! Dog har jeg endelig fået skfitet ud af Jewelry, hvilket i første omgang ikke var mit valg.. men endte op med at give mig nogle af mine bedste venner, så det er jo også ganske udemærket. Anyway, selvom vi havde fået begyndt på et nyt semester - havde jeg stadig ikke fået mit nye skema - hvilket jeg har fået i dag.. og guess what, independent Ukulele is my 6th period - so, that's gonna be awesome... selvom jeg synes det er tamt, at de putter udvekslingsstudenterne i selvlærte klasser.. måske de eneste personer som rent faktisk prøver at møde nye mennesker!
Also, so har jeg for første gang i mit liv rent faktisk opnået noget indenfor en sport - rettere sagt så fik jeg til fredagens meet; 3rd place on vault, 3rd place on floor and 4th placed overall (alle events) - og til vores meet on saturday - hvilket var langt større, og mere vigtigt! (Metro's, hvor man konkurrere mod mange forskellige skoler); 2nd place on vault, samt 6th placed overall - og jeg kan slet ikke beskrive hvor glad og stolt jeg blev!  Jeg har virkelig arbejdet hårdt for at komme til dette punkt - og følelsen af at stå på podium var the BOMB - også selvom det kun var JV, men helt ærligt... regner i med at jeg skulle kunne gå til varsity standards? Nej vel ;-)

Jep, det er mig. Lige der, oppe på en anden plads
Også - så snakkede jeg med Stine den anden dag - hvilket efterhånden har været alt for længe siden. Pretty exciting too! Jeg er ked af jeg ikke har fået snakket med folk særlig ofte - men tror godt i ved hvor travl en udvekslingsstudent er... og hvordan jeg prøver at få alt ud af dette ophold.

Xoxo, Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar