Sider

tirsdag den 1. maj 2012

Derfor er jeg udvekslingsstudent!

Definition of an exchange student:
"Most awesome person you will ever meet. Exchange students willingly decide to get off their butts, leave their home country, and go see the world. For that reason, they should be given a heck of a lot of credit. Usually, a foreign exchange student will have a funny accent and not speak your language very well. This is all the more reason to hang out with them, because everything will suddenly become that much more hilarious. Also, they are generally young people, and have the tendency to be extremely good looking."

Jeg glæder mig ufattelig meget, til det bliver min tur til at få en mail, opkald, sms, brev, what ever - der fortæller mig, hvem jeg skal bo hos! Hele dagen i dag, har jeg faktisk bare været i super godt humør, og har bare ventet på at dagen ligesom blev fuldendt, ved at jeg fik en værtsfamilie.. Men så heldig kunne jeg ikke være! Måske  skal jeg lade helt være med at tænke på det, så kommer den nok lige pludselig :-P Anyway, vi har faktisk fået at vide, hvilke dage, der er afrejsedatoerne for udvekslingsstudenter til USA, hvilket ser således ud:

Har man fået værtsfamilie inden:
3. august -> Afrejsedag 8-9 August (Hvilket de bestræber sig på, at alle har)
20. august (Fiktiv ca. dag, ved faktisk ikke den præcise dag) -> Afrejsedag 24 august
17. August -> Afrejsedag7. September

Men, jeg regner helt bestemt med at jeg tager første afgang, så pinen ikke skal holdes i lang drag :-P
Med derover må jeg have 20 kg bagage, samt 7 kg håndbagage - OMG, I'M DEFINITELY GOING TO DIE! Nå, jeg skal nok klare det! Hvis bare jeg får den rigtige kuffert - lol.

Jeg skal faktisk også snart til lægen (igen igen), for jeg skal have udfyldt endnu flere sundheds-tjek-et-eller-andet! Åh suk, det er skidt når lægen snart kender en, trods det, man kommer der uden at være syg :-)

Åh Gud, nu fik jeg da også skrevet en hel roman, og jeg ville bare liiige skrive herinde som overspringshandling fra eksamenslæsning! :-)


- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar