Sider

torsdag den 7. juni 2012

Days left..

Som sikkert ikke undrer mange, der kender mig - er jeg i fuld gang med den helt store nedtælling til min afrejse! Min nedtællingsliste ser faktisk lige pt. således ud:

12 dage - sidste eksamen!
22 dage - officielt sidste skoledag, hvor vi om eftermiddagen tager til Italien.
41 dage - AFS-førorientering.
44 dage - Spejdernes lejr 2012
62 dage - AFREJSE USA!
78 dage - Karstens fødselsdag?
83 dage - Skolestart på Eagle Harbor!
200 dage - Juleaften!

Tja - der kommer til at ske så meget det næste år, at det slet ikke er til at forstå! Det bliver så vildt, fedt, fantastisk og skræmmende på én gang. Jeg kan slet ikke vente, og alligevel er det med en mærkelig fornemmelse i maven - da jeg helt vildt gerne vil afsted, men ikke kan forestille mig et liv udenfor disse trygge rammer. Men 100% sikkert er, at det bliver uforglemmeligt - og at jeg vil gøre alt for at gøre det til mit livs oplevelse! Jeg kan overhovedet ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at møde min familie for første gang, hvordan det bliver at være en del af et nyt fællesskab og at skulle kæmpe sig frem for at vise hvem man egentlig er! Jeg glæder mig. bum!


- Nanna Bo



Smider lige billedet ind fra vores sidste AFS-møde, der foregik herhjemme. Det var knald hyggeligt! Tusind tak for en dejlig eftermiddag guys :-)

Fra venstre: Nanna Bo (Danmark), Manuel (Columbia/Italien), Sara (Tyskland), Nicha (Thailand) og Paz (Costa Rica)

2 kommentarer:

  1. Kan se du skal til spejdernes lejr, det er jo i Holstebro hvor jeg bor, og jeg skal faktisk arbejde på lejren :-) Måske ses vi ;-)

    lotteinthestates.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Husk at det først er jul den 25. "over there" :-)

    SvarSlet