Sider

lørdag den 16. juni 2012

Farvel, vi ses og på gensyn

For cirka et år siden, var jeg til det første møde med den lokale del af udvekslingsorganisationen, AFS. Jeg mødte for første gang de udvekslingsstudenter, som boede i området - og siden da har snakken gået, og de har lært mig så meget omkring det at være dansker, udvekslingsstudent, hjemmefra.. you name it. De har udviklet sig helt utrolig meget - og står nu i dag med 15 dage til afrejse, med helt nye kompetencer, et nyt sprog og en masse nye kendskaber i bagagen. Jeg kommer til at savne hver enkel af jer, og jeg håber det bedste for jer, når i er taget tilbage til der, hvor i kommer fra. Tilmed håber jeg af hele mit hjerte, at jeg vil få mulighed for at se jer igen - og måske endda at besøge jeres kultur, på samme måde som i har besøgt den kultur, jeg lever i. Tusind tak for i år allesammen - dette bliver ikke et farvel.. Men helt bestemt et på gensyn!

- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar