Sider

søndag den 29. juli 2012

Hårde øjeblikke

Det med at forlade folk man elsker, det er hårdt. Virkelig hårdt. Og det er trods det, at man ved, man vil mødes om under 1 år. Men det mærkeligste er det faktum, at det faktisk ikke er gået op for mig, at jeg skal flyve afsted om allerede 10 dage, men alligevel skal sige farvel til mine allerbedste venner nu. Misforstå mig ikke, jeg glæder mig voldsomt til at komme afsted, det hele er bare mærkeligt lige nu. Jeg elsker jer, som jeg har SÅ svært ved at sige på gensyn til, i ved det - men det er kun et godt tegn. Jeg håber jeg kan nå at få skrevet til jer allesammen mens jeg er afsted, men igen.. Da jeg ikke kender dagen, vil jeg ikke sætte mig op på hvor ofte jeg vil skrive på bloggen, mail, skype etc. I skal bare vide, at lige meget hvad, så har i en plads i mit hjerte, og det vil fylde langt mere end en enkelt mail ville kunne udfylde. I er de bedste.
Men hold da op, hvor mine personlige sommerfugle glæder sig til at vi forlader Danmark, og rejser vejen over Atlanten - jeg kan faktisk ikke vente mere!

I øvrigt, tusinde tak for den mest fantastiske sommerferie i hele verdenen! Jeg skal nok lige opsummere på de sidste par uger i et anden indlæg, men da jeg er træt som ind i helvede efter to uger på farten, så tror jeg min seng kalder højere end min blog.
- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar