Sider

tirsdag den 10. juli 2012

Tiden går, klokken slår

Tiden går helt uhyggelig stærkt i øjeblikket!
Den første uge af den i forvejen korte sommerferie er allerede gået, brugt med de skønneste mennesker fra hele min årgang. Det har været den bedste afslutning på folkeskolen, som man overhovedet kunne tænke sig! Men det er vildt svært at forholde sig til, at jeg har set nogle af pigerne sidste gang inden jeg tager afsted til det store farlige udland. Det minder en om, hvor langt væk man egentlig skal - selvom jeg glæder mig helt vildt, er det også mærkeligt.. For jeg kan nærmest ikke vente til at det store eventyr begynder!
Der er en uge til det sidste arbejde begynder med ambassade besøg, samt førorientering, så står den på en uges spejderlejr, og så er vi allerede ved den sidste uge herhjemme i Danmark! 
Hold da op.

- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar