Sider

fredag den 10. august 2012

7 notable things..

1. Traeer: De er unaturligt hoeje heroppe, og man kan ikke undgaa at ligge maerke til dem.. for de er over alt!
2. Cykelhjelme: Det kan godt vaere folk tror, at man ikke cykler heroppe.. Det goer man faktisk! Og jeg har ikke set en eneste cykelist uden en cykelhjelm, impressive!
3. Hunde: De elsker deres hunde, og andres hunde.. Moeder man en soed hund paa gaden, saa skal man over og snakke med den og ejeren, for at finde ud af, hvilken race den har. Det er lidt sjovt!
4. Skandinavia: Folk der bor heroppe, mener de er virkelig skandinaviske, og tror jeg ikke kan maerke forskel paa Danmark og Seattle omraadet.. Det kan man godt! Og nej, vores natur ser ikke saadan ud, virkelig!
5. Livsglaede: Jeg tror folk heroppe er mere glade, hvad det skyldes ved jeg ikke, men de smiler altid! Og naar jeg siger altid, saa mener jeg det virkelig!
6. Mad: De laver faktisk mad selv, i hvert fald i denne familie! Men de har sagt, at det bestemt ikke er i alle amerikanske familier det sker, stakler. De skulle virkelig smage alt denne hjemmebag, for ikke at naevne vores hjemmelavede black berry pie and jam, som vi har lavet af de baer vi plukkede fra morgenen af. Mums!
7. Husmoedre som i tv: Jeg bor hos Bree Van De Kamp, jeg er sikker! Hun har alting i perfekt orden, perfekt haar og bor i det perfekte hus med den perfekte udsigt (!). Og saa er hun altid glad. Det er ret perfekt, egentlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar