Sider

søndag den 12. august 2012

Passer perfekt ind

Oh wow, nu har jeg været her i snart 5 dage - og jeg elsker stedet her mere og mere for hver dag der går!
Familien har taget virkelig godt imod Eman og jeg, ligesom resten af USA! Eman og jeg er faktisk blevet ret gode venner, det er fedt. Så ved man også at man kender mindst en på min High School, selvom hun er på BHS, og ikke Eagle Harbor som mig - men da det ligger så tæt, er det ligesom at være på samme skole, så det er fedt! Jeg elsker at være her i min første familie, selvom jeg også glæder mig vildt meget til at møde the Lindquist family, jeg har mødt en hel masse mennesker, som kender dem, som siger at jeg vil elske at bo der, det er SUPER fedt!
Oh gosh, vi har oplevet super mange ting heroppe, selvom ting er virkelig forskellig fra derhjemme. Alt mad heroppe er anderledes, men virkelig godt! Vi (Eman og jeg) fik Ben and Jerrys samt Reeses i dag, hvilket var  VIRKELIG amerikansk, og jeg bliver tyk tyk tyk inden jeg tager hjem! I går fik vi også Root Beer, hvilket var en meget speciel oplevelse... Det smager virkelig meget som flydende tyggegummi, bestemt en oplevelse værd! Men det bedste har indtil videre helt sikkert været den hjemmelavede black berry pie.. oh my, den smager som en bid af himlen!
Vi spiser faktisk hele tiden her, hvilket er ret vildt - og de synes jeg bruger kniv og gaffel til alt! Virkelig - de driller mig helt vildt meget med, hvor meget jeg bruger kniv og gaffel?! Jeg troede ikke det var slemt, men herovre skal man spise alt med hænderne, hvilket falder mig ret unaturligt faktisk. Det troede jeg ikke var så slemt?

Okay, de sidste mange dage er gået med at opleve en hel masse, og se en hel masse venner af familien, så vi er blevet præsenteret en hel masse gange! Folk er virkelig søde her, igen.. Jeg elsker den her ø! Også selvom dyrene bliver betegnet som en del af familien, som faktisk er mere interessant end mennesker heroppe? Vi har været ude at se en hel masse, og i morgen  går turen til Seattle, hvor vi skal på sightseeing, da Andrea har et par ting der skal ordnes, og vi skal hente Natalie i lufthavnen, som er værtssøsteren i huset - også på Emans og min alder :-) Endnu engang, jeg skal nok få lagt nogle billeder ind, jeg har bare ikke rigtig tid til det!

- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar