Sider

lørdag den 25. august 2012

Skolestart

Så er der kun få dage til jeg begynder i skole herovre, og jeg glæder mig som en sindsyg! Jeg er allerede i fuld gang med Cross Country træningen, og er efterhånden begyndt at lære skolen bare LIDT at kende.. Da den er VOLDSOMT stor.. jeg mener virkelig virkelig gigantisk med kryptiske korridorer og steder man ikke må stå, da man bliver "dømt" for at være enten freshman eller creep. Min skole er SÅ amerikansk med kantinen, lockers, the football team, cheerleaders.. Og jeg kunne blive ved! Jeg tænker bare alt for tit (især taget i betragtning at jeg egentlig ikke er begyndt i skole endnu), at det føles som om jeg er med i en amerikansk film! 

Det her bliver foreløbigt min schedule for dette semester.. Har været MEGET i tvivl om, hvordan jeg skulle gøre det, faktisk. For de har en masse sjove fag, og de har en masse "praktiske" fag i den forstand, at jeg ville kunne bruge det på gymnasiet. Så det endte sådan op:
US History (required) 
American litterature (required)
Algebra II (Her kunne man vælge tons af forskellige matematik arter, men fandt "ligninger" mest brugfuldt)
Chemestry (Denne var svær at vælge.. For der var også en hel anden form for fysik, hvor man skal lære at være politi opsatte crimescenes, tage fingeraftryk og sådan.. Men det passede ikke så godt i mit skema - og var nok ikke så brugfuldt)
Photography (Hmm, ikke så svær - skal jo lære mit nye kamera at kende)
Psykology (Endnu en vanskelig en.. I de to nederste skal man vælge de "sjove" fag - og der var SÅ mange valg! Som jewellery, guitar, drawing, spanish.. og alt muligt gøjl. Men jeg valgte psykology, klar til at lave noget mere kreativt efter jul. 

Så det er ret meget mit skema lige pt.. Det er bygget sådan op, at man har period 1, 3 and 5 om tirsdagen og torsdagen - og period 2, 4 and 6 om onsdagen og fredagen. Mandag har vi alle fag, bare i kortere længder (hvilket betyder at ALLE lærere kan give os homework i weekenden.....) :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar