Sider

fredag den 10. august 2012

Welcome to the US fucking A

Wow, nu har jeg endelig floejet hele den lange vej til USA, hvor jeg ankom for omkring to doegn siden! Det har vaeret virkelig virkelig virkelig svaert for min hjerne at vende sig til US time, virkelig.. Jeg troede det ville blive let, men jeg er foerst ved at vaere paa plads nu.

3 minutter til afgang!
Vi ankom i lufthavnen omkring klokken 6 pm, US time. Der fik jeg at vide, at jeg ville blive koert direkte hen til min vaertsfamilie, altsaa den familie jeg skal bo hos de foerste mange dage. Det hele var godt, der var en som jeg ikke lige kan huske navnet paa, der koerte mig mod den lille faerge, som gaar hen til den oe jeg skal bo paa. Nogle af de foeste ting man ligger maerke til her naturen og byen. Det er virkelig vildt, for det ligger helt side om side! Vi koerte gennem Seattle og jeg blev placeret paa faergen, hvor min liaison Linda Sohlberg hentede mig, saa hun kunne koere mig hen til the Adams!
Det var virkelig surrealistisk at sidde her i USA, for jeg havde virkelig ikke fanget at jeg var her endnu. Da jeg ankom fik jeg noget mad, jeg var virkelig sulten, og saa gik jeg i seng. 
Dagen efter brugte jeg med moderen, vi startede med at tage til the gym, hvor vi var i et par timer (jeg troede ikke jeg saa saa tyk ud?), derefter koerte vi rundt paa oen og ordnede nogle ting. Og oen er virkelig smuk! Helt eventyrlig! Traerne her er tusind gange hoejere end derhjemme, bjergene der skyder op i baggrunden, men samtidig saa taet paa byen. Det er virkelig vildt! Og saa kom der en kaempe hjort lignende dyr gaaende hen af gaden, den var slet ikke bange! De er ogsaa bange for at have boern gaaende omkring her pga. oerne, det er meget anderledes end derhjemme! Selvom de hele tiden fortaeller mig, at det nok ikke foeles som noget forskel(?!) Min vaertsmor proevede ogsaa at give mig en dansk lunch, men det soelle brod med tun og et tykt lag ost kan ikke vaere dansk! Selvom det smagte virkelig godt!
I dag kommer Eman, den udvekslingsstudent, som skal bo her i huset hele aaret, jeg tror de glaeder sig virkelig meget til at se hende! Vi skal paa en mini camp i morgen med AFS, det glaeder jeg mig i hvert fald til. Mandag skal vi opleve Seattle! 
Jeg glaeder mig til at komme hjem til min rigtige vaertsfamilie, det er surrealistisk, at være i venteposition i en anden familie. ;-)

- Nanna Bo

1 kommentar:

  1. Dejligt at du er kommet godt derover <3 ... Nu tuder jeg igen!!

    Glæder mig til at høre mere!

    SvarSlet