Sider

tirsdag den 25. september 2012

FRAT-day!

SOm du tidligere har læst BURDE det være dress-like-your-parent-day today, hvilket det også var, for alle andre end upperclassmens som min hostsister Sig og jeg er, altså juniors og seniors, så dagen i dag bragte fraternity-boy-day i stedet, hvilket med mine ord ville blive beskrevet som party-college-cool-guy-day!




Pretty cool, huh? Anyway, jeg havde faktisk set frem til at klæde mig ud som min fatter og bærer det danske flag for en hel dag, med billeder af mine danske forældre - men fraternity-day var nu altså også alletiders! Ingen dansen på bordene dog.. Men tilgengæld har min aften stået på klargøring af i morgens twin-day, samt pie making :D

- Nanna Bo

2 kommentarer:

  1. Øv! Jeg synes også, at en dag som far kunne have været way more fun!

    SvarSlet
  2. Heej! Jeg ville bare spørge, om du ikke kunne poste nogle billeder af området, du selv har taget? :) kunne være fedt at se! :D

    SvarSlet