Sider

mandag den 24. september 2012

PJ-day!

Så er vi startet hårdt ud med the spiritweek, med en hel dag i PJ-day, hvilket var super comfi!
Og og og, min værste drøm om at være en del af high school musical blev i dag til et mareridt, hvor vi pludselig during lunch havde omkring 10-15 elever, der sprang op på bordene i deres PJ's og begyndte at danse...! Hvilket endte op i kåring af de bedste PJ's - haha, hvor jeg prøvede at gemme mig (da jeg ikke ville op at danse foran everybody!) 
Jeg ser super duper meget frem til resten af ugen, selv i dag blev jeg stoppet på gangene tusindvis af gange, pga. mit fantastiske outfit, der i følge virkelig mange mennesker klart skulle have vundet, jæj - det er fedt at se hvor meget spirit min amerikanske skole har!



- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar