Sider

søndag den 23. september 2012

Hej hej hej hej hej hej

Hæhæ, jeg er faktisk virkelig dårlig til at opdatere min blog. og det sidste indlæg gav ikke rigtig nogen mening og var bare en kende for langt, så jeg skal prøve at få min blog opdateret noget oftere (!), men tjo.. jeg har ikke rigtig tid til det med både cross country og homework.
Anyway, status lige pt er OVER standard, tjek! Jeg har det über rart - og prøver at nyde hvert eneste sekund herovre. 
Denne weekend har jeg brugt med over 40 udvekslingsstudenter fra hele verdenen på årets første AFS-camp, som var vildt hyggelig! Udvekslingsstudenter er bare af fantastisk kvalitet - and 'we had a really really really really good time' (Macklemore.. anyone?! never mind) Oh, og jeg spiste lakrids, som Patrick (en dansk udvekslingsttudent) havde medbragt, og det var LÆXI! Altså.. man kan faktisk godt købe "lakrids" herovre - men det er rødt... karamel.. og smager af jordbær... ish
Den næste uges tid står på SPIRITWEEK! Hvor min skole har en udklædningsdag hver dag, hvilket bliver super duper skægt! A pretty big deal actually, hvor det ender op med det famøse HOMECOMING. Faktisk er homecoming til grin heroppe, ish. I mean, mange nægter at deltage i protest, og de fleste holder bare en privat sleepover - men jeg tager altså til Seattle med min værtssøsters venner (som jeg ikke rigtig kender.. yet!), og min værtssøster skal ikke engang med, da hun har et XC meet i Oregon - men det skal nok blive super hyggeligt alligevel! Så det er med den helt store dressup, pictures og mad. Jeg er ikke blevet spurgt til nogen date, though - hvilket passer mig utrolig godt, da jeg som meget genert dansker (okay, meget er måske en overdrivelse), ville finde det super akavet, så vi går i en stor vennegruppe i stedet.

Anyway, vores skoles dressups er:
Mandag - PJ-day
Tirsdag: "dress-like-your-parent-day" (Hej elskede far, hvis/når du læser det her, må du vide jeg selvfølgelig har klædt mig ud som dig. Har fundet en grim strikket hat og en grøn skjorte. Jeg sender et billed, kram)
Onsdag: Twin-day
Torsdag: Mountainman-day
Fredag: SPIRIT-day (med homecoming game og schooldance!)

- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar