Sider

fredag den 18. januar 2013

Back to school

Som lovet - der er denne gang ikke gået lang tid siden det alt for lange indlæg (!)... hvilket forhåbentligt betyder at dette indlæg bliver langt mere overskueligt - og tidsmæssigt ok! Endnu en uge er gået - mest af alt som værende en helt almindelig skoleuge - dog også en uge, hvor jeg har endelig har fået en lille smule mere klarhed omkring mit næste års semester schedule.. eller, det er i hvert fald en lille smule bedre - da jeg beholder alle mine klasser except for Jewelry, som dermed giver mig en åben period, hvor jeg ikke kunne få psykology, hvilket jeg er utrolig ked af, da jeg havde mange venner i klassen + det faktum, at det skulle være en dejlig nem og overskuelig klasse, som ovenikøbet er sjov! Anyway, lige nu har jeg altså en åben klasse - som jeg skal have fundet ud af hvad jeg gør med, hvilket højst sandsynligvis bliver på tirsdag, hvor jeg gerne skulle have et møde med min counselor.. og hvis alt går galt - så tager jeg  independent Ukulele, det er min nødplan!
I dag har jeg brugt dagen på Nathan Hale, hvor vi har været til endnu et gymastics meet - endnu et meet som vi har vundet (vi har IKKE tabt en eneste gang i år..) - men i dag gik det op for mig, hvor glad jeg egentlig er for holdet, og hvor fantastiske piger det er - og hvor meget jeg hader følelsen af, at man ved at man skal tage derfra igen.. og at dette kun er en engangsoplevelse, for vi ville jeg dog ønske at jeg kunne komme tilbage næste sæson! Også har jeg i dag fået verdens sødeste brev fra min "Secret Buddy" - og jeg lyver ikke når jeg siger at jeg kunne give mig til at tude på stedet.. ikke at det skete - men så ville det jo ikke være første kan, vel ;-) Håber i har det godt!

Jeg savner jer. Jeg elsker jer. Men jeg nyder mit år så godt som muligt her.
Xoxo, Nanna Bo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar