Sider

torsdag den 24. januar 2013

Finals week, woop

Oh yeah, så er tiden inde - tiden til at tale alle vores finaltests for vores første semester. Hvilket betyder at alle er stressede - men at vi har fri fra skole til noon hverdag! Selvom jeg alligevel skal vente omkring indtil gymnastics begynder.. men det er nu meget hyggeligt! I dag brugte jeg de ekstra vente timer sammen med en flok dejlige piger - vi gik ned til the public library, hvor de serverede gratis pizza, wooop
Also, så har jeg mine sidste konkurrencer indenfor amerikansk gymnatik fredag og lørdag - hvilket bliver utrolig trist! Men eftersignede.. skulle den bedste del af sæsonen også begynde derefter (hvilket ikke er en obligatorisk del - og kun for folk der vil arbejde HÅRDT), og selvfølgelig vil jeg arbejde hårdt! Så jeg kommer ind for at træne sammen med vores varsity hold de næste par uger, hvor der skal - for deres vedkommende - trænes til varsity Metro's og district.


Xoxo, Nanna Bo

1 kommentar:

  1. Hej:)

    Skal vi følges?
    Hvis du starter med at følge mig og så skriver en kommentar med at du gør det på min blog, så vil jeg rigtig gerne følge dig:)

    Knus Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet