Sider

torsdag den 10. maj 2012

Email fra USA!

Så er det fuldstændigt bekræftet - jeg skal bo i Washington og jeg har allerede skrevet lidt frem og tilbage med værtsfamilien. Og jeg kan kun sige - det virker som den fuldstændig perfekte familie for mig. De virker mindst lige så spændte på at have mig boende, som jeg er for at komme til at bo derovre - hvilket er fedt! De bor tættere på Seattle end jeg lige havde forventet - og de er i downtown Seattle ca. 1 gang i ugen, hvor de har noget familie og shopper! Woop woop :-D (Det tager ca. 30 minutter i båd)
Familien har sendt nogle forskellige billeder til mig, både af familien, huset, deres udsigt til Seattle Skyline og sådan - og det er bare super fedt at se! Jeg glæder mig :-D I øvrigt har Anne (værtsmor) skrevet hvad de forskellige dyr hedder - Harley og Sadie er deres to hunde, Petie og Hazel er kattenes navne, så har de også en fisk, der hedder Mr. Jeffs samt ti høns. På den high school jeg skal gå på - Bainbridge High School går der ca. 1.400 elever (inkl. 150 Eagle Harbor elever) - og der går normalt 3-4 udvekslingsstudenter der, så de er vant til det :-) Men Britt (værtssøster) skrev, at de alle sammen var søde ved os - heldigt :-P Jeg skrev faktisk lige meget kort gennem en AFS-gruppe på facebook med en finlænder, der bor på Bainbridge Island lige nu - han var super glad for det! Og så skrev han, at der vidst nok skulle gå 3 AFSere ud over mig til næste skoleår - spændende :-)

Verdens bedste søster har givet mig "verdens" eller i hvert fald USAs allerbedste kort!
Og se, der skal jeg bo :-)

En kedelig biologitime blev til en flot tegning!

Og sidst men ikke mindst - så for alle dem der kender mig og ved hvad jeg snakker om - FAMILIEN ER GEOCACHERE! Hurraaaa :-D Så bliver det altså ikke meget federe - det er mere end fedt!


- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar