Sider

tirsdag den 8. maj 2012

Værtsfamilie!!

Det kommer helt sikkert ikke som et chok for mange, der har været på facebook her i løbet af dagen - men ja, jeg har endelig fået min værtsfamilie, og jeg er virkelig glad! Og så lige præcis på 3-måneders-dagen til afrejse, det begynder snart at blive virkeligt!

Det er egentlig lidt sjovt, for jeg havde søndag aften besluttet mig for, at jeg ikke ville tjekke min mail før om 1 HEL uge, fordi... Jeg tjekkede den konstant, så jeg tænkte - hvis nu jeg siger til mig selv at jeg ikke tjekker den igen, så vil værtsfamilien lige pludselig være der - og wupti! (Se lige bort fra, at jeg har snydt eftersom det kun er tirsdag) :-P Men, som sagt så tikkede mailen ind her i formiddags ret præcist klokken 09.17, og jeg så mailen kort efter.. Og jeg var bogstavelig talt helt oppe at køre! Det var vildt. Man åbner en mail, og ser for første gang et billede af den familie, som man skal tilbringe lidt under et år sammen med - både gode og dårlige dage. Og så var det ellers langsomt at give sig til at læse hele vejen ned gennem deres information, mens man laaangsomt begynder at danne et billede af, hvordan de sådan nogenlunde er - wow :-D

Jeg skal bo i staten Washington viiiiirkelig tæt på byen Seattle (7 miles = 11,2 km) på en bette ø kaldet Bainbridge Island! Selve familien består af min værtsfar Scott (46) og værtsmor Anne (44) samt deres 3 børn - Signe (16), Britt (14) og Colin (9). Udover det, så bor der vidst nok også 2 hunde og 2 katte - men dem ved jeg altså ikke lige noget om, kun at de bor indenfor i huset :-) Jeg bliver familiens første udvekslingsstudent - så det skal nok blive spændende :-)
Derovre skal jeg gå på Bainbridge Island High School, hvilket ligger ca. 2 miles (3,2 km) væk fra hvor jeg skal bo, og både Britt og Signe går der vidst nok også! Total fedt, at jeg kender bare to ;-)


Staten Washington - det bliver ikke meget mere nordover!

Krydset i vandet lige uden for Seattle - tja, det er der jeg skal bo!

Der er så mange spændende ting at fortælle, og sååå mange flere ting at sige! Jeg har lige
skrevet min første mail til dem, så nu må vi se, hvornår de svarer (Men, der er 9 timers tidsforskel - hvilket vil sige at det er meeeget tidligt om morgenen derovre ligenu, like klokken 05.30 eller sådan noget).. Men alt i alt lyder de til at være rigtig flinke, åbne og sjove - og jeg glæder mig til at skrive lidt frem og tilbage med dem inden afrejse :-D

Ih, hvor det hele bare bliver virkeligt nu - 3 måneder til afrejse og værtsfamilie i Washington!


- Nanna Bo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar