Sider

søndag den 13. maj 2012

Søvn vs. værtsfamilie?

Svaret er let - helt sikkert værtsfamilien!
Og det må man da sige jeg viste i praksis i går nat - ih, altså med den tidsforskel! Men sagen var, at jeg var oppe og passe nogle unger, så jeg så muligheden for at skrive til værtsmor, at jeg rent faktisk var vågen på deres tid af døgnet og havde dermed tid til at skrive med dem online i stedet for de lange mails. (Herunder skal lige siges, at de ikke havde modtaget min sidste mail - og jeg var begyndt at blive lidt betænksom over, at de ikke havde svaret mig i flere dage - specielt fordi jeg havde vedlagt billeder af mig og familien, så de så hvem jeg i virkeligheden var.. Men nej, det var ikke fordi jeg ikke "passede" ind, at de ikke svarede - de havde bare ikke modtaget mailen).
Værtsmor skrev at det ville de meget gerne, og pigerne (Britt og Signe) ansøgte mig på facebook - og så brugte jeg ellers resten af natten på at chatte med dem begge to på én gang - ganske forvirrende til tider (specielt fordi de byttede oplysninger, så den ene lige pludselig vidste noget jeg havde skrevet til den anden :-P)

Men de er virkelig søde mod mig, virkelig virkelig søde! De glæder sig mindst lige så meget som jeg gør - hvilket er helt perfekt! :-D De glæder sig allerede til at vise mig skolen, og deres venner frem - og er helt sikre på, at jeg vil komme til at elske det! (og de skrev at de var billigere at shoppe i Seattle i forhold til New York!!!) Wooop wooop! Der er så meget at fortælle - jeg skal gå på Eagle Harbor High School, som ligger sammen med Bainbridge, men dog er noget anderledes - jeg forstår det ikke helt, for man tager vidst timer både på Bainbridge og Eagle Harbor? Men det finder jeg nok ud af, når jeg kommer :-)
Familien er i øvrigt helt nybegyndere i geocaching, og har kun fundet omkring 10 - hvilket betyder, at vi kan tømme Seattle sammen! Virkelig hyggeligt :-D
Der er så mange ting - min familie bor blandt andet en time fra et skisportssted - hvilket betyder at jeg skal prøve at stå på ski næste år! De er ikke virkelig gode til det, men har allerede skrevet, at vi helt sikkert skal derop (så de kan få lov til at grine af den klumpede dansker på ski!) ;-)
Så har de også sendt billeder inde fra huset - og det ser bare knald hyggeligt ud, virkelig! Jeg får mit eget værelse, hvilket de også har sendt et billede af :-D Det begynder at virke rigtig virkeligt det hele - og SÅ spændende! Vi har så mange ting at snakke om - og så mange ting de vil fortælle. Det bliver en oplevelse for livet, det er helt sikkert!


Jeg kan simpelthen ikke vente længere - hele 87 dage tilbage!!


- Nanna Bo

2 kommentarer:

  1. Det er bare SUPER spændende! Og helt vildt fedt, at de er nybegyndere i Geocaching! Så må du lige bede dem om at holde lidt igen indtil du kommer derover ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Nanna! :-)
    Jeg kiggede lige forbi din blog - den er så fin!
    Jeg skal også på udveksling i USA til august, dog med Interstudies.
    Fedt at høre at du, ligesom jeg selv, ser ud til at være rigtig heldig med din værtsfamilie - det er lækkert!
    Er blevet fast læser på din blog, du er velkommen til at kigge forbi min også :-)
    - Lotte

    SvarSlet